Mittunderbaraliv

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av mittunder - 20 mars 2011 18:56

 Jag tänker tävla om en av dessa mössor hos malin & Prinsessan! :)

Var med och tävla du också! :)

Sista chansen, ikväll avslutas tävlingen klockan 24:00.




Av mittunder - 20 mars 2011 18:45

  Nybäddat åt mig och älskling idag! =)

Kände att det behövdes :) Hur ofta byter ni lakan i sängen? Här byts det oftast mellan 1-2 veckor. Jag tycker att det är viktigt att sova fräscht! :) 


Idag gjorde jag våran goa pasta måltid! =)

Det är cream fräsch, tomatpure, basilika, salt och peppar, olja blandat med kall pasta, sedan lägger man upp det på tallriken och strör över riven ost, in i micron! Snacka om att jag åt massor idag... Det var juvligt gott..


Ikväll skall vi bara vara hemma och mysa på! =) Älskling har tänt ljus här hemma.. En romantiker ;P

Jag har köpt hem chips och dipp och det blir absolut att tjocka sig ikväll! Stackars älskling som skall se mig äta gott ;) Han som inte äter chips längre! :)


Jag har dessutom beställt kläder från ellos! :) Så längtar tills dom kommer nu. Då dom kommit skall jag visa er vad jag beställde=)

Jag hoppas att jag blir nöjd! Men det tror jag! =)


Ha en bra kväll mina fina läsare!

Kram





Av mittunder - 20 mars 2011 14:08

   

Magen har stannat lite i växten tror jag ;) Men så är det tydligen inte =)

Av mittunder - 20 mars 2011 10:35

Hej mina läsare! :) 

Söndag idag vilket betyder en mysdag rätt igenom.. Gick in i vecka 30 igår och det är enbart 10 veckor kvar.Tiden går otroligt fort..

Skall iallafall kila iväg och äta frukost nu och sedan blir det nog att krypa ner i soffan och se film.. Jobbade sent igår så nu vill man vila :)

Ha en bra dag!

KRAM

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg.
Valeria heter jag och är 20 år. Väntar nu barn tillsammans med min pojkvän/sambo som är beräknad till 3 juni.
Häng med i min graviditet och vardag =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

TopBlogArea.se

Föräldraskap bloggar

Ovido - Quiz & Flashcards