Mittunderbaraliv

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av mittunder - 12 mars 2011 23:35

   

Magen i två olika vinklar ;) En från hela sidan och en där jag står snett framåt! Magen bara växer och växer :)

Dissa mitt trötta och tråkiga ansikte ;)

Av mittunder - 12 mars 2011 23:07

Go kväll mina fina läsare!

Det värmer att ni är inne och kikar även fast jag har varit dålig på uppdatering idag! :)Vi har haft besök hela eftermiddag/Kvällen.. Vi bjöd på tacos och tårta, lite hembakt fika bröd.. Min kära sambo fick himla fina presenter!=) Fast jag kanske blev ännu  mer nöjd över sakerna vi fick till vårat hem. Vi fick en taklampa till vårat vardagsrum, en lampa på fot som vi inte bestämt var vi skall ha den, sen fick vi 3 stycken nya lakan till sängen. Vi har ju bara haft 1 tills nu då, så man ha fått tvättat och skynda sig att stoppa i torktumlaren! Men det slipper vi nu =)

även nya påslakan, 2 nya stora filtar. Sen fick min käre sambo lite saker till sig själv också! :) Han fick massa olika kläder som han blev riktigt glad för och pengar då..

Ja vi är himla nöjd över dagen och allt känns mycket bättre nu. Jag mår mycket bättre, min lilla bebis är väldigt aktiv just nu också! =)

Tänkte bjuda på bilder på några saker vi fått! Eller ja daniel fått ;)

  Filtarna vi fick! ;)   Snygga lampan! =) Är så glad över den! :P   lakan och påslakan.. =)   Blommorna älsklingen fick av mig! =)




Ja vi blev mer än nöjda över dagen! =) Lika så lilla liam! (Daniels systerson på 2 år) Låten han älskar som var med på melodifestivalen vann ju såklart! =)




Av mittunder - 12 mars 2011 13:28

Idag behöver jag gnälla av mig! Jag orkar inte nu!

Köket som var så fint städat, ser ut som ett bombnedslag igen! Har inte ens hunnit göra hälften av allt jag tänkt göra! Sambon skulle städa ett rum och det tar över 2 timmar! JAG TROR JAG BLIR TOKIG!

Tårarna kommer och jag vet inte varför, jag vet inte varför jag gråter, men jag gör det iallafall! Och hur mycket jag än försöker att inte fortsätta gråta!

Jag orkar inte ha besök idag, men jag får stå ut iallafall!

Känns som att ingen förstår hur jävla jobbigt allt är ibland! Jag har städat och donat i flera dagar och jag har ondare än tidigare! VARFÖR Förstår ingen att man inte orkar lika mycket längre?!

Jag blir slut av minsta lilla! Idag känns kroppen jätte konstig! Jag har ont i huvudet och  sammandragningarna gör ont!

Jag orkar inte! :(

 

 

Jag behövde bara skriva av mig lite granna! Lätta på mitt hjärta!

Av mittunder - 12 mars 2011 11:07

Idag är det fullfart som gäller! =) Sambon ligger och sover fortfarande, men snart måste jag tvinga upp han ;) Tänkte börja skära alla grönsaker till middagen idag... Vi skall nämligen bjuda på tacos! :) Efter det så blir det tårta! Mumma! :)

Ja ne, jag är rätt stressad så dax att sätta igång innan jag hinner stressa upp för mycket.

Måste hitta nå kläder att ha sedan också! Ååååh!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg.
Valeria heter jag och är 20 år. Väntar nu barn tillsammans med min pojkvän/sambo som är beräknad till 3 juni.
Häng med i min graviditet och vardag =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

TopBlogArea.se

Föräldraskap bloggar

Ovido - Quiz & Flashcards