Mittunderbaraliv

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av mittunder - 15 mars 2011 22:23

Nu är jag hemma efter praktiken, man kan tro att det är ett rätt soft jobb, men tro mig jag är helt slut i huvudet efter allt surr, all musik! Men gisses vad roligt jag haft det!

Jag har redan krypt ner i sängen och skall snart sluta mina ögon och drömma sött! =)

Jag skall nog mysa en stund med min käre sambo också!

Men jag återkommer imorgon med några intressantare inlägg ;)

God natt! <3

Av mittunder - 15 mars 2011 11:14

80 dagar kvar till beräknad födsel! :)

Jag har alltså klarat 200 dagar som gravid, nå tusan skall jag klara 80 till utan problem! ;)

Fast jag vill gärna gå över tiden också ;) Vill ju ha dig lite i mitten av juni istället! Jag tror innerligt att vi kommer gå över tiden! :)

Jag är rätt envis av mig, men tyvärr så har jag inte rätten att bestämma när du är redo att komma ut till mamma! 


Nån fler som velat gå över tiden?=) Jag tycker alla vill få tidigare eller på bf datumet..Men att gå över värkas ses som jobbigt? :/

Av mittunder - 15 mars 2011 10:01



"Jag är med och tävlar om en Barbapapa Kramgo hos ♥Veronica, Mamma till Liam♥. I samarbete med Jollyroom.se. Var med och tävla HÄR du också!"

Av mittunder - 15 mars 2011 08:19

sovit gott?

Det har jag iallafall, ligger fortfarande och drar mig i sängen, skall strax kliva upp och äta frukost, diska och sedan fixa tårtan till min älskling som fyller år idag! Grattis till han!:)

Jag är ju tyvärr inte hemma ikväll då jag jobbar. Men det gör inte så mycket, firade ju han i lördags jah..


Ne nu kurrar magen.. dax för mat

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg.
Valeria heter jag och är 20 år. Väntar nu barn tillsammans med min pojkvän/sambo som är beräknad till 3 juni.
Häng med i min graviditet och vardag =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

TopBlogArea.se

Föräldraskap bloggar

Ovido - Quiz & Flashcards