Mittunderbaraliv

Alla inlägg under november 2010

Av mittunder - 10 november 2010 10:03

Hej å hå! =)

I natt kom den första snön och underbart att se. Hoppas det ligger kvar och inte blir så slaskigt. Igår kväll myste jag och sambon riktigt mycket. Passa på då vi har tiden över till det. har ju varit borta i två dar och innan dess hade vi lillebror på besök så ja. Det blir mindre och mindre tid tycker jag.

Menmen! Så mysigt då man väl tar sig tid att mysa en stund! =)

Skall strax äta frukost, sen så blir det nog att krypa ner i soffan och se film för att sedan bege mig på tjejgruppen! =)

Ja så ser min dag ut! Helt perfekt ;)

Av mittunder - 7 november 2010 10:39

Nu är det söndag, skönt. Idag blir det till att bara vara hemma och mysa. Sandra och Thom åker hem idag också. Tråkigt :( Men dom måste ju på skolan imorgon..

I helgen har det varit lugnt, 2 kvällar och nätter som jag varit ensam i sängen :( Daniel kom hem halv fyra igår natt och halv fem i natt. Både tråkigt och är riktigt besviken. Tur man har haft lillebror här som lugnar ner nerverna! =)

Igår var vi och firade Elin som fyllde 23 år! =) så Jäkla god smörgåstårta dom hade gjort :) Mumma! =)

Sen gjorde vi go middag här hemma, Kroketter, fläskytterfile, bea sås och En jätte god sallad som jag och sandra hade gjort på dagen =)

Nu skall jag käka frukost!=)



Av mittunder - 5 november 2010 09:16

Godmorgon! =)

Igår släppte många av våra spänningar!=) Nu är det ju som sagt helt öppet att jag väntar barn. En underbar känsla om jag får säga det själv! =)

Är i vecka 12 vilket gjorde att vi berättade, även fast jag såg hjärtat ticka på som vanligt för 2 veckor sedan! =) Och att vi har bilder på den lill* redan! =)

Allt känns underbart, det enda jag önska kunde försvinna är foglossningen som jag redan råkat ut för! Det är ju det som gör mitt liv lite svårare, dock är stödbältet askalas! =) Kan ju faktiskt promenera i vanlig takt utan att få så Överdrivet ont.

Igår umgicks jag med Elin och theja! Och gisses vad lillpiga växer fort! =) 

Hon är redan 13 dagar idag och det kändes som att hon kom igår! Så svårt att låta bli och snusa och mysa med henne! =) Go fisen! =)

Vi var iallafall på stan igår och Kikade på olika saker. Bebiskläder e så roligt att titta på! =)

  

Bilden är på mig och hjärtat för 3 år sedan! =) Snart 4 år sedan! tider går fort babe <3 

Av mittunder - 4 november 2010 21:33

Nu vet och får alla veta vem jag är och att jag väntar barn! =) Är i vecka 12 nu! =)

Grattis till mig och lill*n! =)

Av mittunder - 3 november 2010 07:24

Godmorgon! Här kunde man inte sova länge inte! :/ Menmen! =)

Igår fick jag besök av moster och sedan kom Elin med lill flickan! =) Skojskoj! =) Tog en prommenad med henne hem också i regnet! Kan snön komma nu?!

Idag väntas Mvc för inskrivning. =) Lite nervös faktiskt. Men det skall nog gå bra! Bm lär ju inte äta upp mig. lite jobbigt att inte D Följer med och är delaktig :(

Kan ju inte tvinga han men ville ändå att han skulle va med på inskrivningen.

Aja gnällt nog nu! =)

Nu skall jag lägga mig på soffan och se tv/film! =)

HA det!


Fin låt detta!=)


Av mittunder - 1 november 2010 20:29

Ute och flängt är precis det jag gjort! =)

skulle med mamma och hämta dom nya däcken, men han var inte där! Så vi får vänte tills imorgon! =)  Jag och min käre sambo åt mat hos min moster! =) mackaroner, köttbullar och gräddsås! Mumma måste jag säga! =)

Nu skall jag fixa lite käk till daniels matdosa och sedan skall jag mysa framför tv för att sedan krypa ner i våran underbara säng och mysa! =)

Har lite växtvärk i magen idag :( Det gör lite ont menmen! =)


Av mittunder - 1 november 2010 11:45

Dålig uppdatering ? Jag tänkte väl det!

Så nu skriver jag igen! Livet består av att magen växer och foglossningen bara blir värre! :( Men fick låna ett stödbälte av en kompis och det e ruggit bra! Så nu kan jag iaf gå någorlunda utan att jag skall tro att jag skall dö! :P

På onsdag skall jag iväg till mvc och sedan på tjejgruppen! Får se hur det går nu då! Lite tråkigt att d inte ville följa med! Menmen, han vill inte ta ledigt från jobbet... Vi har haft  mycket disskutioner! Bla annat om namn, Förlossning och massa annat! Oh gisses hur skall detta sluta?!

Han tycker dessutom att det är konstigt att jag har ont i magen, och mår illa och foglossningen! Han tror lixom att allt går på räls! Så det hade varit bra om han följde med till bm och frågade henne om allt!

Men han e ju så envis!

Undra vad som händer idag då? Lillebror åkte nyss till tjejen och nu sitter man helt ensam här hemma! Dock är jag så himla trött :(

Kanske ta en prommis sedan eller nått! Bada skulle vara skönt också! =)

Måste iaf plocka undan lite innan gnällspiken kommer hem! =)

Presentation


Välkommen till min blogg.
Valeria heter jag och är 20 år. Väntar nu barn tillsammans med min pojkvän/sambo som är beräknad till 3 juni.
Häng med i min graviditet och vardag =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

TopBlogArea.se

Föräldraskap bloggar

Ovido - Quiz & Flashcards