Mittunderbaraliv

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av mittunder - 17 mars 2011 22:24

Nu skall jag sova!

Hoppas på bättre dag imorrn! =)

Go natt!

KRAM

Av mittunder - 17 mars 2011 20:56

Idag då jag behövde någon att prata med svarar ingen av dom vännerna jag kan prata ut med! :( Jag känner mig jätte ledsen nu och skall hoppa ner i badet och sura en stund!


Jag blir så himla irriterad på allt! :( Jag behöver nog skaffa mig nya vänner som jag kan umgås med och ringa och få stöd ifrån!

Efter att jag blev gravid glider många bort från mig!


Jag värkar inte ha några vänner längre! :(

Av mittunder - 17 mars 2011 17:06


Ni kan ju gissa utifrån bilden vad det blir för middag här hemma idag =)

Jo det blir såklart pannkaka! Gott tycker jag! Hoppas det passar för min älskling också..

Han är påväg hemmåt. så då han är i stan skall vi åka iväg och handla mer mjölk, Då all mjölk som fanns gick åt till smeten, och jag MÅSTE ju ha mjölk att dricka till =) Skall Ju förstås handla lite annat också =)

Jag är sugen på nånting, men kan inte sätta orden på vad det är jag är sugen på... Igentligen är jag inte sugen på mat för huvudtaget, men jag har ett sug och vet inte efter vad! ;P


Av mittunder - 17 mars 2011 11:06

 

Nu kör vi igång med en frågestund!! =) Nu kan ni ställa era frågor, Ni är ju en hel del nya som är här och smyger=)

Av mittunder - 17 mars 2011 09:32

Godmorgon vänner!



Sovit gott? -Det har inte jag gjort i natt iallafall. Förutom sammandragningarna så har jag drömt massor igen. Men drömmarna är inte så himla skrämmande, så det tar jag med ro. Jag vet att det är min kropp som förbreder sig mentalt. Det är värre med sammandragningarna, dom är i fullgång, men jag kan inte göra så mycket, har försökt med bad, brikanyl och vila. Men inget värkar fungera. Hur gör ni för att slippa sammandragningar som gör ont?

Skall till Bm imorgon så får ta upp det igen med henne då. Igentligen borde jag ringa förlossningen men jag tar hellre upp det med bm så hon bokar en tid med en läkare istället. Men det är som det är. Jag är ju väldigt envis, tur jag inte har praktik idag, utan jag kör imorgon och på lördag istället. 

Jag vill banne mig inte behöva gå hemma tills det är dax för förlossning, men jag vet att min bm ville att vi skulle sjukskriva mig om inte mina sammandragningar ger med sig...Så får se hur det blir nu då.


Vad skall ni göra för roligt idag?

Ha en bra dag!

KRAM

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg.
Valeria heter jag och är 20 år. Väntar nu barn tillsammans med min pojkvän/sambo som är beräknad till 3 juni.
Häng med i min graviditet och vardag =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

TopBlogArea.se

Föräldraskap bloggar

Ovido - Quiz & Flashcards