Mittunderbaraliv

Alla inlägg under oktober 2010

Av mittunder - 28 oktober 2010 17:33

Gråtfärdig! Mår inte alls bra just nu! Avskyr denna kommun! Jävla skit stad!

Bara för att man fyllt 20 så kastas man ut i samhället utan hjälp eller stöd, pengar. Men ändå skall du klara dig själv och inga jobb finns heller.

JÄVLA SKIT STAD!

Av mittunder - 28 oktober 2010 12:56

Nu har jag gått 10 fulla veckor! =) Så inne i vecka elva nu! Känns ju riktigt shysst faktiskt! =)

Idag har jag varit på skolfartyget och snacka om att må illa och bara vilja gråta! Gick inte alls så bra för mig idag.
Så nu skall jag lägga mig på soffan och kika på tv eller kanske någon film, vi får se ;)

Jaja orkar inte skriva mer just nu men vi hörs! =)

Av mittunder - 27 oktober 2010 09:29

Nu är det onsdag, idag händer det inte mycket, skall städa lite.

Träffade aldrig elin igår :( Men det får vi ta en annan dag! =)

Igår kväll hade jag världens hormon utbrott! Grät och allt kändes fel, ont i kroppen nå kopiöst! :S Vet inte alls vad det var! Men har haft hysteriskt ont ibland. I benen åså, förmodligen mycket vatten i kroppen :(

Nästa vecka skall jag på mvc igen! =)

Av mittunder - 26 oktober 2010 11:09

Tisdag idag! =) Vad händer idag då tro? Skall nog få träffa lilla Theja idag! =) Elin lilla bebis! =) Åh vad mys det kommer att bli! =)

Just nu håller jag på med en tonfisk sallad! Mumma! =) Sallad är ju så himla gott! =) Så det skall jag äta strax! =)

Har även tagit tag i diskhögen som varken jag eller daniel har tagit tag i än! MEn nu har jag fått nog! Så det blir städa tills jag skall träffa elin och bebisen! =)

Vad gör ni idag mina goa vänner?=)

Av mittunder - 25 oktober 2010 14:47


  

Gisses vad min mage har börjat puta mer och mer nu! Gisses altså! =) Men jag vet ju att jag redan nu har mycket fostervatten! Kan ju bero på det.

Min lillbebis verkar växa så det knakar! =) Känns i nedre delen av magen iaf. Foglossningar har redan börjat komma också! Gisses hur skall jag orka över 30 veckor till?! :S


Av mittunder - 24 oktober 2010 22:08

Mycket har hänt denna helg! =) Jag har varit nere i sundsvall hos älsklingens föräldrar. Mysigt värre! =)

Körde ut min bästa kompis till hennes pojkvän på fredag kvällen för att sedan åka vidare till sundsvall.. På lördag morgon ringer hon och säger att hon tror att slemproppen har gått och att hon låg inne på sjukhuset. Vid 4 ringer hon och säger att vattnet gick och någon timme senare var hennes Dotter född! =)

Så vi säger grattis till Elin! Vilken förtjusande liten dotter du fött! =)

Själv går min graviditet lugnt och samsat frammåt! =)

Härligt som tusan! =) Men min pojkvän har fortfarande inte berättat för hans föräldrar som är av blandade känslor.

Som i helgen då dom ville bjuda på vin till maten och jag alltid brukar dricka men tackade nej. Hans mamma frågade vad det va. men jaja. tids nog berättar han! =)


Av mittunder - 21 oktober 2010 18:12

Åh idag har man inte gjort många knyck! Men tänkte göra det innan d kör mig till min bästa vän! =) Vi skall mumsa i oss go pizza och prata om dom små och se nån go film! Så roligt att prata om graviditeten med henne ! =) Eftersom hennes lilltös snart kommer ut till oss! =) Längtar så tills lillskruttan är redo att möta världen! =) 
Insåg att min bh är för liten idag! Åh vill inte gå upp i bh storlek, men måste nog köpa någon ny snart! 

Lillebror är här på besök och stannar nog tills imorgon också! =) Gullebror! <3

Men just nu är han ute och ränner på byn! =)

Imorgon skall jag nog bege mig till min lägenhet och städa då min moster skall få låna den över natten! =) Så det blir ju bra. Slipp hon sova här ;P Kan ju hända att vi åker till svärföräldrarna i helgen också! Vi får väl se! :)

Har lite ont i magen och idag fick jag en jävla tryck mot typ höften eller vad man skall säga, då jag gick hem från vännen. Och trappen skall vi inte tala om! Vad tusan kan det vara?! Ont gör det iaf! =)


Hoppas det är bra med er!

Puss<3

Av mittunder - 21 oktober 2010 09:12

Åh vilken dag det var igår!

Vaknade igår morse och kröp till toaletten, Ont som fan hade jag.. Så fick lov att ringa in till vårdcentralen som skickade mig till gyn i sundsvall...

Fick sitta och vänta i 1 timme innan jag fick komma in. Och då jag väl hade kommit in så hade hon ingen aning om att jag var gravid. Så det var ju lite jobbigt... Sen gjorde hon gynundersökning och sedan vul på mig. Jag hade förstoppning och det lite ömmande i ena äggstocken. Sen fick jag så klart se det finaste hjärtat slå på min Lill* bebis! =)

Så himla fin syn!

Hon flyttade veckorna hit och dit osv, men slutade med att jag fick ha kvar veckorna som jag är i nu. Hon ville inte fara och ändra! Eftersom då jag gjorde gravtestet så borde jag inte varit gravid. och det är ju skumt! :S Så idag går jag in i vecka 10. Tiden går ruggit fort!=) Om 2 veckor är det dax för bm igen!=)

Fick hem två fina bilder på mitt under!=)

Presentation


Välkommen till min blogg.
Valeria heter jag och är 20 år. Väntar nu barn tillsammans med min pojkvän/sambo som är beräknad till 3 juni.
Häng med i min graviditet och vardag =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

TopBlogArea.se

Föräldraskap bloggar

Ovido - Quiz & Flashcards