Mittunderbaraliv

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av mittunder - 16 mars 2011 20:01

 

Gammal bild på magen! =)



Jag har så fruktansvärt ont just nu!

Har sammandragningar... Dom gör dessutom jätte ont nu igen :(

Så det blir att ta ett bad och hoppas på att dom avtar.

Har ju dessutom ont mellan benen, lite som foglossningen, men det gör ju bra mycket ondare :( Ne nu blir det ett jätte varmt bad och hoppas det slutar snart... Ha mindre foster rörelser också..

Men det är nog ingen fara!=) Jag får ringa in och kolla ifall det inte bli bättre..

Av mittunder - 16 mars 2011 12:57

Nu har jag fixat med mina naglar, Inte så himla stor förändring. Men i verkligheten blev dom mycket fräschare =)

Hade sprickor som jag filade bort och sedan la jag på hårdnings nagellack!=)

Smörjde även in händer och nagelband med handkräm ;) Så nu har jag finare händer igen och kan känna mig som en tjej ;)






Före:

  Efter:

 

Av mittunder - 16 mars 2011 12:32

 

Jag tävlar hos Johanna!

Av mittunder - 16 mars 2011 10:17

Godmorgon gott folk! :)

Solen skiner utanför mitt fönster och här sitter jag!

Idag skall jag bara ta det lugn och vila precis hela dagen! Jag behöver det! =) 'Kanske lägga mig i badet och bara mnjuta av mitt liv, foglossning och sammandragningar idag, vilket jag måste lyssna på kroppens signaler! :)

Ja ne nu blir det att krypa ner och se en film! =)


Ha en bra dag!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg.
Valeria heter jag och är 20 år. Väntar nu barn tillsammans med min pojkvän/sambo som är beräknad till 3 juni.
Häng med i min graviditet och vardag =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

TopBlogArea.se

Föräldraskap bloggar

Ovido - Quiz & Flashcards