Mittunderbaraliv

Alla inlägg den 11 mars 2011

Av mittunder - 11 mars 2011 20:53

 
"Jag tävlar om ett smycke med valfri text från Smycken By Zara hos Linda
tävlingen avslutas 25 mars kl 12.00"

Av mittunder - 11 mars 2011 18:27

*Städa - lite granna kvar! ;)

*Göra middag  -CHECK

*Handla -CHECK

*Mysa -Det gör vi hela tiden, men ikväll till en film! ;)



Jag har gjort nästan allt som skulle göras idag! ;) Och kom då på att jag nog skall fixa med tårtan idag också, så den blir sådär saftig ni vet?!

Jaa så det skall väl också fixas ;) Och måste diska efter allt stökeri då vi gjorde middag också! Förstår inte hur det kan bli så skitigt så fort, Det hinner inte vara städat länge inte...Hur gör ni där hemma för att hålla rent och snyggt ?=)

Ja det är mig en gåta! Ikväll kanske ni får se hur jag bor... Skulle ni vilja de?=)

Av mittunder - 11 mars 2011 14:25

Ett av rummen är äntligen klart! Köket såklart ;)

Älskling är redan hemma och vi skall strax åka iväg och handla massa tills imorgon..

Sedan hem och städa vidare och fixa någon middag.

Vet dock inte vad vi skall äta till middag, och min käre sambo har inge önskemål heller... Hm.... Funderar..

Nu skall vi åka! :)

Av mittunder - 11 mars 2011 12:52

Det tar på krafterna att städa, jag har lixom ingen energi...

Min sambo gick och la sig vid 3 i natt och va på jobbet vid 6 i morse... tro om han är trött idag ? Tror faktiskt inte ens att jag vill be han att städa! Tycker så synd om han... Så jag försöker få allt klart tills han kommer hem, och han kommer väl vid 3 tiden skulle jag tro..

I slutet av denna månad ska vi på modell för en dag! =) Himla skoj... Min sambo blev också glad! :) Han Gillar ju att ta kort åså, så tänkte att vi skulle göra det.

Mysigt värre =)

Ja ne här kan jag ju inte sitta hela dagen! ;) Måste nog städa vidare ;)

Av mittunder - 11 mars 2011 10:00

Godmorgon gott folk..

Sovit gott? -Ja det har jag gjort iallafall, lite ensamt men annars så.

Idag väntas massor med saker att göra. Allt måste vara perfekt tills imorgon. Jag gillar inte att ha oreda då det skall komma folk på besök.



Så idag skall jag göra:

*Städa

*Eventuellt baka något om tid finns! =)

*Handla

*Mysa


Ja gisses. Gud vad jag älskar min pojkvän. Han var så himla gullig på sms i natt=) Fast jag läste dom i morse! Det var värkligen en bra start på dagen! =)


Ha det så bra så länge! KRAM

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg.
Valeria heter jag och är 20 år. Väntar nu barn tillsammans med min pojkvän/sambo som är beräknad till 3 juni.
Häng med i min graviditet och vardag =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

TopBlogArea.se

Föräldraskap bloggar

Ovido - Quiz & Flashcards