Mittunderbaraliv

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av mittunder - 18 mars 2011 20:58

 


Efter ett besök hos bm så konstaterade hon att vi skulle ner till förlossningen i sundsvall för ctg kurva..

Då jag haft minskade fosterrörelser och ökade sammandragningar...

Efter ctg konstaterades det att bebis mådde bra..

Läkaren ville också kolla med ultraljud och även vaginalt ultraljud för att kolla tappen=)

Nog mådde bebis bra..Låg med huvudet neråt=)  Så vi kunde åka hem med ett leende på läpparna!

Skall fortsätta med brikanylen och om det är något som inte känns bra skall vi åka in med en gång! Dom var super bra där nere, både barnmorska och läkaren! =)


Så ikväll myser jag ner mig i soffan och bara njuter av livet en stund! =)

Och du bebis i magen! Skräm inte mamma sådär! =)


Av mittunder - 18 mars 2011 12:08

Hej mina goa läsare! :) 

Hoppas allt är bra med er? -Med mig så är det sådär.. Har precis fräschat till mig för om en 20 minuter skall jag ta bussen till brorsan. Tror han är hemma, så skall dit en stund, sedan skall jag till Barnmorskan. Hoppas allt är bra med den lill* bebisen i min mage. Så det är en vanlig rutin koll, men jag har några frågor och funderingar jag skall ta upp med henne också.

Hoppas på att få massa bra svar... Sen blir det snabba ryck för då skall jag till praktiken. Jag kommer att behöva stressa, så tro mig, jag kommer att ha ont ikväll då jag kommer hem. Menmen, nu skall jag inte haka upp mig på det också! :P

Sen jobbar lilla jag till halv tolv i natt.. Så hoppas ni får en trevlig fredag kväll, det lär ju jag få! =)

Av mittunder - 18 mars 2011 10:38

Allt ha känts så bra hitills men nu rasar verkligen allt! Idag vill jag bara gömma mig under täcket! tårarna har runnit hela gårkväll, stunder i natt och nästan hela morgonen! Ni vill inte se hur jag ser ut idag. Men ändå skall jag iväg till barnmorskan, även om jag inte har lust med det..

Sen blir det praktik hela kvällen. Då blir jag nog på bättre humör! =)


Jag står vid ett vägskäl och skall välja vilket håll jag skall gå! Och denna gång så väljer jag inte bara för mig själv utan även för en bebis i magen!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg.
Valeria heter jag och är 20 år. Väntar nu barn tillsammans med min pojkvän/sambo som är beräknad till 3 juni.
Häng med i min graviditet och vardag =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

TopBlogArea.se

Föräldraskap bloggar

Ovido - Quiz & Flashcards