Mittunderbaraliv

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av mittunder - 10 mars 2011 23:09

     Visst ser mina bullar goda ut?=) Det blev dom också! :) Riktigt mumsiga! =)

Av mittunder - 10 mars 2011 23:00

 

Magen bara växer och växer! =) Tjokis jag! =)

Av mittunder - 10 mars 2011 18:37

En myskväll här hemma ikväll.. Strax kommer en kompis och hennes lilla bebis hit :) Så då får man snusa på han igen! :) Se hur mycket han vuxit! :)

Så tänkte bjuda på nybakta bullar =) Gott! :)

Så Det blir trevligt, efter hon varit här skall jag göra ett hemma spa! :) Skall fixa mys i badrummet och ta ett bad, raka benen, hårinpackning och sedan smörja in mig med body butter och kanske fixa naglarna! :) Känns som att jag behöver en sådan kväll ikväll! =)  Underbart! :)


Av mittunder - 10 mars 2011 16:31

Snart är bullarna klara! :) dom är i ugnen nu! :) Åh vad sugen jag är på bullarna! :)

Men jag måste vara stenhård och äta middag innan det blir någon bulle! :)

Jag skall faktisk bli mamma och då borde jag veta att man skall äta mat innan gosaker! :)

Goda blir dom nog! :)


Av mittunder - 10 mars 2011 15:00

Tvätta och städar en massa...

Jag har tvättat 2 maskiner och just nu går 2 stycken till! Det är massor med tvätt som behövs tvättas, men eftersom jag inte varit så pigg och inte fått bära något alls så har det bara växt.. man har tvättat det som verkligen behövs osv.. Men idag kände jag för att trotsa mina sammandragningar. Så länge dom inte gör ont så gör det mig inget, och gör dom ont så får jag väl ge upp! :) Men än så länge är dom lugna! :)

Nu skall jag hänga upp tvätten och sedan bege mig in på disken innan jag skall baka bullar! :)

Min kära sambo fyller år på tisdag men vi skall fira han på lördag också! För då kommer hans föräldrar, syster med familj och skall äta middag här och dessutom få lite gott fika! :)

Ja så det finns ju en hel del att göra, det skall ju städas från golv till tak och sedan skall allt handlas, dessutom skall vi ju ha lite fika bröd att bjuda på! :)

Så det är vad som pågår här hemma idag! =)


Ha det bra! =)

Av mittunder - 10 mars 2011 11:52

Jag har ju inte bloggat här på flera månader, utan ha använt mig av blogg.se istället.. men nu är det slut på det och jag kommer fortsätta här och blogga vidare..




Jag är redan i vecka 28 och allt känns så himla bra. :)

Magen växer och har kännt bebisen i flera veckor nu. Så man känner hur den rör sig där inne :)


Nu skall jag kila och tvätta.. får uppdatera lite mer senare om vad som hänt sedan jag skrev här sist! :)

HA det bra!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg.
Valeria heter jag och är 20 år. Väntar nu barn tillsammans med min pojkvän/sambo som är beräknad till 3 juni.
Häng med i min graviditet och vardag =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

TopBlogArea.se

Föräldraskap bloggar

Ovido - Quiz & Flashcards