Mittunderbaraliv

Alla inlägg den 28 september 2010

Av mittunder - 28 september 2010 09:57

Jag är nu klar med designen! Men skulle inte klarat det på egen hand! =)

Ett stort tack till marias design bild! =)

Jag har enbart ändra färger osv på bloggen! Men är riktigt nöjd!


Besök min kompis marias blogg !!!   Psst! Hon är både mamma och gravid! läs om hennes liv som mamma till en snart 2 årig liten flicka och en bebis i magen som kommer i februari! =)

Av mittunder - 28 september 2010 08:48

Nu skall det städas här hemma! Det behövs och vill ha det gjort innan jag drar ut och ränner. Imorgon börjar jag jobba! =) Underbart! Sedan är det bara att fortsätta jobba så man får ihop någon lön! ;P

Kanske inte det bästa men det är någonting och det är huvudsaken! =)

Skall börja övningsköra också så körkortet blir klart någon gång! Vill så gärna ha det innan plutt kommer ut! =)

Så man kan ta sig någonstans utan att jämt fråga om skus osv.. Då är det bättre med ett  eget körkort! =)

Så det är prio ett nu! =)

JA ne kan ju inte sitta här! Städningen väntar! =)

Av mittunder - 28 september 2010 08:36

Snacka om söt grodbody! Från hm för 79:50. Så himla söt!

Bruna mjukisbyxor 49:50 kr. Billigt och bra!


Pyjamas! Även denna fina från Hm och kostar 129 kr! =)



Längtar tills jag skall börja inhandla! Och jag måste handla köns neutralt då jag inte kommer att kolla könet! =) Det skall komma som en överaskning! =)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg.
Valeria heter jag och är 20 år. Väntar nu barn tillsammans med min pojkvän/sambo som är beräknad till 3 juni.
Häng med i min graviditet och vardag =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

TopBlogArea.se

Föräldraskap bloggar

Ovido - Quiz & Flashcards