Mittunderbaraliv

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av mittunder - 15 oktober 2010 17:37

Hej! :)

I natt sov jag hos Elin som hade så ont! :( Stackars gumman, kunde lungt säga att jag trodde hennes lilla bebis skulle titta ut, men så vart det inte! Och jag som gissar på att hon kommer imorgon! HOPPAS! =) Vill så gärna se den efterlängtade lilla flickan! =)

Sen var vi på Mvc hon hade en rutinkoll! =) Så passade på att läsa tidningar och även ta hem några gratis tidningar! =) Så mysigt att sitta och drömma sig bort i dom! =)

Sen va vi till elins mamma och hälsa på. Blev lite prat och kaffe! =)

Vi lagade sedan potatis, lax och sås då vi väl var hemma hos elin igen! Så mumsit! Och båda åt som att dom inte fått mat på flera år! ;)

Nu är man hemma och städar lite, tvättar och så!

Men vill ta det lite lugnt då jag for omkull i trappen då jag skulle bära ner tvätten till tvättstugan! Gör ju lagomt ont nu!

Men mitt lilla under är nog kvar i magen och mår nog bra!

Men man blir ju orolig! :( Menmen! =)

Jag mår rätt okej ändå!

Nu väntar man på att hjärtat skall dyka upp! =)

Presentation


Välkommen till min blogg.
Valeria heter jag och är 20 år. Väntar nu barn tillsammans med min pojkvän/sambo som är beräknad till 3 juni.
Häng med i min graviditet och vardag =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

TopBlogArea.se

Föräldraskap bloggar

Ovido - Quiz & Flashcards