Mittunderbaraliv

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av mittunder - 14 oktober 2010 10:35

Hej på er mina fina läsare! :)

Sitter just nu här och funderar på vad man skall äta för gott till lunch! :) Nått gott blir det för hoppningsvis, funderade på potatismos och korv. Men jag vet inte jag. Skall iaf fixa mig för att åka iväg med Bästa vännen Elin och min mamma på dollar i kramfors. Kanske blir nått gott fika på nått ställe i kramfors också, vem vet :) Det blir mysigt med en tripp dit, annars sitter man ju bara hemma och även om man har ont i lillmagen så måste man ju ut och göra nått skojjit! Och hellst för Elin, Eftersom hon räknar ner varje dag nu! Det är ju 1 månad kvar bara, men ändå! Så det blir mysigt med en tripp!=)


Undra hur man skall sminka sig idag då? Nått snyggt tror jag ;P Eller ja nått snyggt blir det ju. men vad vi tar för färger :P


Ne ni får ha det tipptopp! =)


Presentation


Välkommen till min blogg.
Valeria heter jag och är 20 år. Väntar nu barn tillsammans med min pojkvän/sambo som är beräknad till 3 juni.
Häng med i min graviditet och vardag =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

TopBlogArea.se

Föräldraskap bloggar

Ovido - Quiz & Flashcards